Ipocrizie prezidentiala

Publicat de A.N. | Etichete: , , , | Posted On miercuri, 2 decembrie 2009 at 12/02/2009 11:09:00 a.m.

Nu am vazut atata nesimtire la un om. Nu spun ca altii ar fi mai buni, dar iata cum vad eu lucrurile. Traian Basescu a facut cateva afirmatii intr-un discurs public, iar ideile principale au fost publicate pe Hotnews.ro. Am preluat cateva si am sa le comentez din calitatea mea de cetatean al acestei tari in care vreau, poate, sa-mi cresc copiii. Nu mai spun ca acesti domni pupincuristi de fund Basescian de la Hotnews.ro au trunchiat atat de tare declaratiile incat in multe cazuri nu mai au sustinere.

aici textul lui Basescu integral
sursa: hotnews.ro
  • lupta pentru anularea privilegiilor este o lupta grea(pe care nu o porti tu domnule Basescu)
  • echitatea este un punct esential in societatea democratica( true)
  • eu nu m-am dus intr-o manifestatie publica la Timisoara inainte sa condamn comunismul(true)
  • oamenii ies in strada pentru ca simt ca nu se mai pot exprima( de ce domnule Basescu?)
  • dumneavoastra, ziaristii, sunteti cei care ii scoateti pe oameni in strada, sa nu va suparati ca va spun asta(nu ma supar, dar poate nu stiti de ce ies in strada)
  • eu nu spun ca Traian Basescu nu trebuie indepartat, dar lasati optiunea oamenilor(sunt sigur ca o vom afla)
  • sunt categoric: Legea lustratiei trebuie data, ea ar rotunji atitudinea politicului fata de o comanda sociala( esti categoric: ipocrit! reformuleaza si spune ca legea lustratiei TREBUIA data. ca presedinte jucator nu ai putut face nimic? spui asta, acum, doar ca esti in campanie)
  • proiectul legii se afla in Parlament dar nu se misca(true)
  • ar fi fost extrem de important sa avem o Lege a lustratiei in primii 2,3 ani de dupa Revolutie(de ce nu ai facut ceva in acest sens? ai avut destule functii publice. aaa, abia acum simti ca pierzi)
  • resping categoric implicarea PD-L in organizarea manifestatiilor de marti din marile orase(tu da, eu nu)
  • nu m-ar mira sa aflam pe Antena si Realitatea sa aflam ca oamenii de marti sunt huligani(sunt, orice persoana care se deda la astfel de gesturi poate fi catalogat asa. vai dar ce seamana acest cuvant folosit de tine cu cel folosit in urma cu 20 de ani de Ceausescu, si culmea tot la Timisoara)
  • de ce insistam atat de mult pe aceste manifestatii?(asta e chiar tampita)
  • cata aroganta trebuie sa existe la oamenii politici sa spuna ca vin la Timisoara din partea lui Corneliu Coposu?(ei, aici ai perfecta dreptate)
  • am avut o discutie cu Klaus Johannis, insa nu va pot spune ca am discutat(nici nu ma gandeam ca ai sa spui)
  • am avut o discutie buna, cred in continuare ca e un om competent, care este insa manipulat(de ce nu l-ai acceptat tu prim ministru, de ce nu l-ai propus tu?)
  • raman consecvent ideii ca Romaniei ii trebuie un guvern de dreapta(ramai consecvent)
  • Klaus Johannis ar fi putut sa fie de mult premier, daca ar fi avut propriile idei de guvernare(nu sub bagheta ta, niciodata)
  • Johannis poate fi o solutie pentru premier, insa nu cu un program economic facut de Patriciu sau cu un program politic facut de Voiculescu( din nou ai dreptate, doar ca prea ii bagi pe astia in fata ca sa tii ochii de parte de Videanu, Udrea, Blaga sau Berceanu. Ei cu ai lor, tu cu ai tai)
  • am numit si oameni competenti din alte partide: Ungureanu la SIE, Maior la SRI, Ciolos la Agricultura(true)
  • eu nu exclud pe nicmeni dintr-o guvernare(pt ca singur nu o poti face. nici PSD?)
  • cred ca ceea ce ne trebuie este un guvern foarte bun( ha ha, cum de ti-ai dat seama?)
  • nu stiu daca oameni din PD-L ar mai putea face parte din Guvern; nu vreau sa discutam nume( de ce nu vrei? tu ar trebui sa raspunzi la toate aceste intrebari)
  • nu am impus niciodata un ministru(false)
  • sunt impotriva solutiei alegerilor anticipate(true)
  • sunt in pragul alegerilor anticipate. Eu am spus mereu ca presedintele nu se alege de catre partide(dar de cine mai, de elvetieni?)
  • fac tot ce tine de mine, respectand regulile jocului, pentru a castiga alegerile( da, si daca e nevoie chiar sa cheltuiesti banii publici pe referendumuri)
  • romanii au doua alternative: drumul inainte, cu Mircea Geoana controlat de propriul partid, sau reforma statului, cu un Traian Basescu necontrolat de nimeni(hai bashti, Geoana este condus de altii, in timp ce TU esti cel care ii conduce pe altii de aceasi teapa)
  • nu imi dau seama care este efectul filmului cu copilul lovit asupra popularitatii mele
  • acel film nu poate insa sa-mi faca bine
  • documentul privind autenticitatea filmului exista la Gardianul si la Realitatea
  • trebuia sa spun ca cele doua institutii au un document de la un expert independent
  • daca filmul prezentat nu este cel original, trebuie sa recunoastem ca este un fals
  • am dreptul sa spun ca filmul a fost falsificat in strainatate
  • nu stiu cine are filmul original. Intrebati-l pe Patriciu!
  • nu stiu daca filmul original se afla la unii dintre apropiatii mei( ei, la toate astea, esti chiar de plans, mi-e mila de tine domnule presedinte. victima Basescu. Ei, eu sunt convins ca ai lovit acel copil)
  • pot sa va spun ca Adrian Nastase a venit la mine acasa in prima parte a mandatului sau, de asemenea Ludovic Orban a venit la mine cand a avut accidentul
  • Nastase vroia sa gasim o solutie ca sa inchidem dosarul
  • daca va nega, o sa am toate probele; am inregistrarea de la registrul de intrari
  • Orban vroia sa stie daca sistemul de supraveghere de la Cotroceni filma si trecerea de pietoni, atunci cand a avut accidentul; vroia sa continue minciuna ca n-a lovit copilul
  • au mai venit Dinu Patriciu si Sorin Rosca Stanescu, vizita care e de notorietate
  • la toti le-am spus nu (ok, dar de ce abia acum amintesti de toate acestea? mie imi suna a complicitate. sincer. acum aceste informatii nu mai au valoare. de ce nu ai luat atitudine cand s-au intamplat?Un presedinte de stat trebuie sa denunte aceste modalitati. nu?)
  • se afla acum de aceste vizite, pentru ca nimeni nu m-a intrebat(hahahahahahah)
  • acest sistem era normal inainte de mandatul meu(si acum e la fel)
  • eu cand spun ca nu intervin la nimeni, vorbesc serios( si la Hayssam?)

Comments:

There are 12 comentarii for Ipocrizie prezidentiala

Trimiteți un comentariu