In final...text despre politista "(ne)Orientata"

Publicat de A.N. | Etichete: , , , | Posted On marți, 30 noiembrie 2010 at 11/30/2010 09:34:00 a.m.

Nu prea preiau texte din ziare, dar de data aceasta, nu numai ca m-a uns pe chiept, dar ma simt obligat sa poestez acest articol scris in ziarul Ceahlaul.

Sunt absolut sigur ca toti soferii cunosc aceasta "personaja" ce umbla pe strazile municipiului Piatra Neamt.

Poliţista isterică

Să circuli cu o Dacia în anul de graţie 2010 nu este, neapărat, o dovadă de patriotism, deşi însuşi preşedintele i-a îndemnat pe români să cumpere maşini "autohtone". Dacă ai un astfel de "hîrb", cum îl denumesc batjocoritor posesorii de maşini "tari", nu eşti niciodată respectat, ci dimpotrivă. O simte pe pielea lui un pietrean, inginer de profesie, care se plimbă între poliţie şi firma de asigurări, de la jumătatea lunii octombrie, cînd un Mercedes i-a boţit Dacia în parcare.
"În seara de 15 octombrie am lăsat maşina în parcarea din spatele blocului, iar dimineaţă am găsit-o tamponată în spate şi împinsă într-un alt autoturism Dacia 1300", ne-a declarat Neculai B., care nu doreşte ca numele să-i fie făcut public. "Am anunţat poliţia, iar un agent a venit la faţa locului să constate cum stau lucrurile. După circa 40 de minute s-a întors, mi-a spus că maşina care m-a lovit este un Mercedes NT-11-AGE şi m-a întrebat dacă ştiu al cui este. După aceea, o doamnă agent, Harabagiu Claudia, mi-a spus să merg acasă şi să aştept pînă voi fi pus în legătură cu autorul "accidentului". După o săptămînă m-am dus la poliţie să văd ce se întîmplă, iar d-na agent mi-a spus, din nou, să aştept. Pe data de 3 noiembrie, m-am dus din nou la dumneaei şi mi-a spus să stau acasă că o să mă caute şi nu poate să-mi dea detalii despre ce se întîmplă întrucît "cazul este secret". Pe 4 noiembrie am fost la dl. Andronic, i-am explicat situaţia şi dumnealui m-a sfătuit să revin la ora 14, cînd agentul Harabagiu intră în schimb. Am revenit şi am primit asigurări că se va rezolva. Dar de ce după atîta timp şi atîtea intervenţii nu înţeleg. După circa două ore am fost sunat de d-na agent. A venit, împreună cu un coleg, în faţa blocului în care locuiesc şi m-a atenţionat să vorbesc frumos cu cel care mi-a tamponat maşina. N-am înţeles de ce a simţit nevoia să-mi atragă atenţia şi de ce nu i-a spus nimic lui cînd mi s-a adresat la modul următor: "Ce, bă, ia-ţi şi tu o maşină ca lumea, vrei să-ţi faci maşină pe banii mei? Repar-o şi caută-mă să-ţi dau banii!". Pe 5 noiembrie am primit de la poliţie procesul verbal în care sînt consemnate avariile, dar nu toate, aşa că inspectorul de la asigurări m-a trimis înapoi, pentru că nu se poate să facă reparaţii dacă avariile nu sînt trecute în document. De pe 5 pînă pe 26 noiembrie am fost de cel puţin 10 ori la d-na agent Harabagiu şi am tot rugat-o să facă procesul verbal corect. Nu a vrut, pur şi simplu, deşi m-a asigurat că se va "ocupa" de asta. Pe 26 noiembrie m-am dus din nou la Poliţia Piatra Neamţ, ca să fac un memoriu către comandant. În timp ce scriam în camera de aşteptare a venit d-na Harabagiu, a bătut cu pumnul în masă de mi-a sărit pixul din mînă, mi-a luat foaia şi a mototolit-o şi mi-a vorbit într-un mod total nedemn de un om al legii. Consider că acest caz era unul minor şi trebuia rezolvat foarte repede. Nu mă interesează nici ce cabinet de avocatură are autorul accidentului, nici cine este tatăl d-nei Harabagiu, mă interesează doar să-mi repar maşina. Şi de o lună jumătate umblu pe drumuri fără să reuşesc".
Că proprietarul Mercedesului are o firmă de avocatură contează mai puţin în condiţiile în care şi-a dat acordul să plătească reparaţiile. Ar fi trebuit să fie mai decent, inclusiv în exprimare, dar modul în care s-a comportat nu face decît să confirme "respectul" de care se "bucură" în general posesorii de maşini Dacia. D-na Harabagiu nu este altcineva decît fiica lui Vasile Checheriţă, comisar şef de felul lui, pensionat după o carieră strălucită, care a culminat cu trecerea de la dirijarea traficului, la supravegherea patrimoniului. Fiica sa i-a urmat exemplul şi a început cu poliţia rutieră, dar după cît respect are faţă de Mercedes, e clar că o impresionează "valoarea".
De la Biroul de presă al Poliţiei Neamţ ni s-a comunicat că "dl. inspector şef a dispus efectuarea de verificări în acest caz".

Cristina MIRCEA

Comments:

There are 2 comentarii for In final...text despre politista "(ne)Orientata"

Trimiteți un comentariu