Am ajuns vedeta. De ce nu ne place Alin Antochi

Publicat de A.N. | Etichete: , , , | Posted On joi, 4 noiembrie 2010 at 11/04/2010 11:23:00 a.m.


Nu m-am gandit niciodata ca voi ajunge sa fiu discutat, ca sa nu spun barfit, de marele politician in viata Alin Antochi, in direct, in cadrul emisiunii stimatei jurnaliste de lunga cariera Flora Ordean.
Ca sa ma explic. In urma cu o zi, adica miercuri, am aflat ca la Rom TV s-a discutat subiectul Nechita, acel "baietas, constructor, finutz" este nevolnicul ce ii pune bete in roate carierei de presedinte stimabilului Antochi.
Au gasit si o motivatie pentru textele scrise de mine si colegii mei in Realitatea Media. Cum ca as fi finul lui Remus Munteanu. Da sunt, dare atat de departe de discutiile mele cu nasul meu maria sa presedintele PSD Neamt, incat nu are rost sa discutam. Nu e crap, nici caras, nici undita sa fi meritat atentia noastra.
Deci, eu ii fac rau stimabilului ca sunt finul cuiva. Gresit!
Nu fac rau nimanui. Motivele pentru care Alin Antochi nu este privit cu ochi buni de redactia ziarului la care lucrez este ca a demonstrat fara echivoc faptul ca este un las, mincinos, indatorat si josnic.
In ajunul alegerilor PSD din primavara acestui an, Alin Antochi a comandat si realizat un interviu in Realitatea Media. Comandat, adica pe bani cu factura si inca fara chitanta.
Au trecut aproape 5 luni de la acel moment, iar domnia sa, onorabilul nu s-a achitat de datorie.
Nesimtit si josnic este pentru ca atunci cand a fost sunat de un coleg de al meu pentru a i se cere banii a injurat ca la usa cortului.
Ii reamintesc de altfel ca a luat parte la mai multe emisiuni televizate, organizate si moderate de mine, iar culmea si pe atunci eram tot finul lui Remus Munteanu. Parea ca nu-l deranjeaza acest aspect. Recunosc, si eu credeam atunci ca este un politician cu viitor, cu onoare si verticalitate.
M-am inselat si nu ar fi prima data.

Dovada. Prezint o fotografie a interviului publicat in realitatea Media din 28 mai. Comandat, varificat si neplatit de Alin Antochi.

Comments:

There are 19 comentarii for Am ajuns vedeta. De ce nu ne place Alin Antochi

Trimiteți un comentariu