Sa nu hranim porci in costum

Publicat de A.N. | Etichete: , , | Posted On joi, 7 octombrie 2010 at 10/07/2010 09:39:00 a.m.




Aveam 9 ani în '89, priveam de după geam,
Vecinul Dan a murit acolo, ce plângeam.
Nu înţelegeam ce am realizat
Şi acum parcă am tot 9 ani nu înţeleg de ce au luptat.
Îi zice stat, ei cei ce stau degeaba
Însetat, n-am bani de bere, ei beau cu halba,
Din banii mei, banii tăi, banii noştri
Deci, practic, le facem cinste, cine-s proştii?
Eu sunt unul, dar nu mai stau mult, mă car
Ăştia vor să ne culce ca marele cronicar
Dar încă pun alarme, sperând că te voi trezi
C-ajungi să mănânci de pe jos ca japonezii.

Cât vrei să furi, domn' ministru?
Uită-te-n jur, e sinistru.
Ştiu c-o să ne vinzi pe toţi
Doar ca să te scoţi şi d-aia eşti hoţ.

Unii au umplut genţi de bani, mulţi ca Udrea
Alţii îmi umplu capul cu mizerii, domnule Gâdea
Eu unde apuc să fug să scap de stres
Unde mă duc mă sug de bani, îi blestem
Nu că sunt anti sistem
Dar sunt anti nesimţire, că fură insistent
Şi-s anti dezminţire că-i totul evident.
Şi-mi ies urgent din fire, privesc spre fundament
Şi pun glonţ pe ţeavă, plec după ei
Decât să pun glonţ pe ţeavă să-mi zbor creierii.
Vrei s-o duci tu bine, cum rămâne cu ai mei?
Că buzunarele-s uşoare şi leii sunt grei.

Stai, stai un pic, nu mai e nimic comic
Numai tu mai râzi ironic din vârful lanţului trofic
Să scoţi profitul pe braţ gros, e simplu
Laşi proşti să geamă de foame, că între timp tu
Tragi să-ţi faci Vila 2 pe malul lacului
Dupa aia vii la noi, c-ai ajuns la fundul sacului
Şi după aia vii înapoi şi ceri în numele statului
De parc-ar fi vreun retardat vai de capul lui.
Vorbim de un scop comun,
Dar al meu nu e să hrănesc porci în costum.
Crezi că am orbit toţi? Neah!
Nicdecum, ai ciordit, toţi o ştiu şi toţi o spun.

Comments:

There are 0 comentarii for Sa nu hranim porci in costum

Trimiteți un comentariu