Cata nesimtire, cata josnicie si lasitate

Publicat de A.N. | Etichete: , , | Posted On joi, 13 ianuarie 2011 at 1/13/2011 09:28:00 a.m.

Yes, you were misunderstood mister Soric.

La momentul in care taberele erau impartite, imediat dupa moarte lui Mararu, am primit un telefon d e la un prieten, persoana publica, care dorea sa-si manifeste sustinerea pentru Soric. Mi-a spus ca el a lucrat foarte bine cu acest domn si ca nu crede ca ar fi avut ceva de a face cu interlopii din Neamt.
A urmat conferinta de presa, iar prietenul cu pricina m-a sunat din nou si mi-a spus ca-si retrage cuvintele de apreciere. L-am inteles.
Apoi a urmat asta :

Acum, dupa destituire, mister cel neinteles a ajuns repede la spital cu dureri de spate(nu in spate), doar doar o mai amana momentul in care va fi dat afara. Mi se pare cea mai josnica si mai neonorabila metoda pe care domnul din imagine a ales-o sa isi pastreze "onoarea".
Onorabil, domnule Soric, ar fi fost sa va dati demisia cu ceva mai multa vreme in urma. Acum nu mai poate fi vorba de astfel de termeni atat de indepartati de constiinta dumneavostra.

Comments:

There are 1 comentarii for Cata nesimtire, cata josnicie si lasitate

Trimiteți un comentariu