Chestiuni fundamentale

Publicat de A.N. | Etichete: | Posted On marți, 9 martie 2010 at 3/09/2010 02:15:00 p.m.

Stiu ca sunt un om slab, dar cand ii vad pe cei din jur ma simt mult mai bine, mai puternic...
Oricat de mult as incerca sa gasesc un exemplu, un reper, nu reusesc sa trec de cacanarii, virilii, ragaitorii, nespalatii si desteptii din jur. Atunci stau si ma intreb daca nu cumva sunt la fel ca ei, iar ceea ce cred despre mine nu este deformat.
Am facut un experiment.
Mi-am vazut de treaba zile in sir fara sa scot o vorba si doar am incercat sa-mi fac patratica, sperand ca astfel voi fi neglijat de barfa si rautati ieftine. Nu. Nu se poate asa ceva, abia acum am ajuns subiect de cacanarii:))
Asa ca imi bag picioarele, da-i dreacu.

Stiu ca mai am o speranta. Un nebun curabil este cel care isi recunoaste ratacirile. Eu recunosc si poate astfel sunt vindecabil.

Comments:

There are 7 comentarii for Chestiuni fundamentale

Trimiteți un comentariu