Ma enerveza, nu-mi place...

Publicat de A.N. | Etichete: , | Posted On marți, 30 martie 2010 at 3/30/2010 10:28:00 a.m.

Ma enerveaza prostii, desi de multe ori nu-i deosebesc de restul; ma enerveaza cei care parcheaza in mijlocul strazii, dau pe avarii si stau de vorba cu alti imbecili; ma enerveaza proastele alintate cu buze si sprancene conturate; ma seaca si alea care isi completeaza bonurile de masa la casa si o fac cu buletinul in mana pentru fiecare bon. Ma mai enerveaza barbatii acestora care stau ca niste cretini in asteptarea comenzii, dar si aia ce ragaie si rad ca sa-i auda toata strada. Ma mai enerveaza cei care cred ca le stiu pe toate, politicienii care mint non stop, smecherii de bazar care nu semnalizeaza sau vacile lor care stau si inghit toate cacaturile.
Nu-mi plac oamenii ahtiati dupa bani, nici aia care se plang tot timpul de lipsa lor; ma seaca si zgarcitii care asteapta o cafea de la oricine.
Aaa, ma mai scot din minti femeile care injura barbateste sau alea care clefaie ca porcul, sau scroafa, dupa caz.
Nu-mi plac pupincuristii, nici aia care mint si inseala; nu ma atrag nici prietenii ce doar au nevoie de ceva de la tine si nici aia ce asteapta todeauna ceva in schimb.
Mai sunt multe ce nu-mi plac, dar nu imi aduc aminte. Cert este ca daca am sa le scriu pe toate am sa constat ca nici de mine nu mi-e drag.


Voi...?

Comments:

There are 2 comentarii for Ma enerveza, nu-mi place...

Trimiteți un comentariu