Antochi: "Nu am primit teme de la Munteanu si Tarata"

Publicat de A.N. | Etichete: , , , , | Posted On joi, 6 octombrie 2011 at 10/06/2011 09:37:00 a.m.


La câteva zile de la momentul în care a demisionat, de bună voie sau obligat de proprii şefi, Alin Antochi a dat drumul la câteva declaraţii, şi chiar dacă şi acestea sunt evazive, câteva dintre referiri au înţeles clar.

La început a vorbit despre "o formulă" pentru redresarea PSD Neamţ, dar nu a punctat pe acest subiect. A continuat cu o altă declaraţie surprinzătoare: "Trebuie ascultaţi colegii. trebuie să fie cineva care să-i asculte altfel lucrurile se vor risipi", s spus Antochi care a rezistat stoic atât timp cât proprii colegi, nu toţi, i-au spus că trebuie să demisioneze.

Capitolul Ponta este închis cu "am dat întodeauna tot ce am avut mai bun pentru acest partid, iar discuţia cu domnul Ponta a vizat acest aspect".

Alin Antochi a dorit să se dezbrace şi de orice acuzaţii cum că ar fi avut înţelegeri cu Ioan Munteanu sau Culiţă Tărâţă. "Niciodată nu am primit teme pentru acasă de la Munteanu sau Tărâţă. Nu ştiu ce să mai spun, dar când se întâlneşte Chelaru cu ei e strategie, când o făceam eu era trădare", a continuat ex-preşedintele PSD Neamţ.

În final el a mai menţionat că nu va merge la un alt partid, chiar dacă unii l-au îmbarcat deja în alte formaţiuni, cum ar fi UNPR. Cu toate acestea a recunoscut acum, public, că îşi asumă răspunderea pentru toate cele petrecute de când a preluat conducerea şi până la momentul în care i-a fost luată.

Comments:

There are 0 comentarii for Antochi: "Nu am primit teme de la Munteanu si Tarata"

Trimiteți un comentariu