Presa din Neamt - intre organ de presa, organ de propaganda politica si simplu organ

Publicat de A.N. | Etichete: , , , , , | Posted On vineri, 20 ianuarie 2012 at 1/20/2012 02:08:00 p.m.

Nu sunt cel mai bun reporter si poate pot fi blamat pentru multe, dar ultimele zile si informatii noi primite(de mult asteptate) mi-au deschis o perspectiva cel putin scarboasa despre o parte a mediei neaose.
La o prima constatare, protestele recente au determinat pe unele organe de propaganda sa iasa la televizor, sa fie invitate la televizor si sa exprime ciuntit, deformat dupa graiul propriu niste idei ce contravin, in final, bunului simt. Apoi am inteles ca de fiecare data cand un astfel de organ de propaganda striga la Teveu huo! banditii! oamenii sunt manipulati, oamenii sunt prosti si alte chestii de acest fel, primeste o moneda in plus, un contractzel, o bomboana...
Bomboanele se dau de ceva vreme si de obicei sunt din banii publici pe care "prostii" ii platesc an de an, ca daca nu, li se taie ajutorul social, tocmai ala de i-a determinat sa iasa in strada.
Aprofundand problema, am constatat si cu mai mare amaraciune ca si ceilalti, colegii lor, printre care si eu, care isi fac treaba asa cum stiu mai bine, poarta o mare parte din vina. Nu-i denunta. Mai grav, eticheta pusa de oameni pe presa din Neamt este una cel putin scarboasa( a se observa repetitia).

Am stiut cu totii cu cine mergem la conferintele de presa.

Comments:

There are 0 comentarii for Presa din Neamt - intre organ de presa, organ de propaganda politica si simplu organ

Trimiteți un comentariu