Te intreb, Si te doare pe tine de mine?

Publicat de A.N. | Etichete: , , , , | Posted On miercuri, 25 ianuarie 2012 at 1/25/2012 09:27:00 a.m.

Te doare undeva de mine? Iti pasa de problemele mele? Sunt absolut sigurca nici tie, asa cum nici unuia din tagma voastra nu i-a trecut prin cap sa mabata pe umar. De ce crezi tu ca stii ce este mai bine pentru mine? Cine ti-aspus ca eu vreau vot prin corespondenta sau alegeri comasate? Mi-ai promisca ma respecti pe mine si decizia mea. Am spus ca vreau 300 deparlamentari si un parlament unicameral - de ce sunteti tot la fel de multi si va impartiti intre Senat si Camera Deputatilor? Te miri ca-s suparat? Poate mie imi este foame, poate lui ii este sete, poate nu am bani sa trec strada pe care protestez, dar tie ce-ti pasa. Pana la urma, unuia ii trebuie bani, altul nu si-a inmatriculat masina, altul poate casca gura, dar aici pe trotuar nu am ajuns degeaba sa stii. Inainte de toate vrem respect. Vrem sa stii ca ne intereseaza si vrem sa stim clar de ce inchizi spitale, de ce se scumpeste benzina de la o zi la alta, de ce programa scolara se schimba odata cu anotimpurile si de ce Anastase nu stie sa numere? Vreau sa mai stiu de ce smecherii cu BMW nu ajung la puscarie, de ce pentru omor se sta doar 6 ani sau de ce politistii de la circulatie se cred buricele pamantului.

Mai spune-mi de ce un kilometru de drum costa dublu decat in Africa, de ce sunt doar o manuta de firme care castiga licitatii sau de ce cornul si laptele sunt expirate?

Te mai intreb, si nu retoric, de ce ai schimbat 5 partide, de ce mai vorbesti despre doctrina, de ce dai spaga, de ce iei spaga? As vrea sa stiu de ce dau spaga la scoala, pentru perdele si huse an de an, la doctor... pentru ca asa e treaba, sau la portar, ca sa pot parca. Sunt nedumerit si de faptul ca pe mine Politia ma amendeaza pentru ca am parcat la colt de strada, iar tu iei bani pe parcari amenajate pe drumuri nationale.

De ce te vad doar la alegeri, de ce nu vii acum langa mine? Hai, fa o baie de multime. De ce am sala de sport, dar nu am drumuri, de ce am trotuare pavate, dar tot nu am drumuri. De ce zapada e intodeauna o surpriza?

Pana la urma as vrea doar sa stiu de unde ai atat de mult tupeu sa crezi ca stii ce imi trebuie, cum si cand imi trebuie. Oi fi huligan sau vierme, ciumpalac sau ultras, dar in fata ta sunt roman si nu mai vreau sa fiu umil.

Comments:

There are 2 comentarii for Te intreb, Si te doare pe tine de mine?

Trimiteți un comentariu