Salvarea de vieti omenesti poate, dar nu trebuie sa devina un business

Publicat de A.N. | Etichete: , , , | Posted On vineri, 13 ianuarie 2012 at 1/13/2012 10:16:00 a.m.


In urma cu multi ani am auzit de acest domn cu tenul inchis la culoare, care se chinuia sa implementeze un sistem de tratare si acordare de ajutor al pacientilor aflati in situatii de urgenta medicala. A mai trecut ceva vreme si i-am aflat si numele(Raed Arafat) si am zambit, iar in urmatorii ani i-am semnat cei 2% din impozit catre institutia pe care o reprezenta.
Am inteles, ca alte sute de mii de romani asemenea acesui om, care ne vorbeste stalcit limba o simte si o traieste mai bine decat multi dintre conationalii mei. A fost o lectie, chiar daca suna putin patetic.

Apoi, recent, ca orice lucru bun care se intampla in romania, mai marele statului, sublimul, plangaciosul si obraznicul Basescu a incercat in stilu-i caracteristic sa-l injoseasca. Scopul este foarte clar: ceea ce face SMURD acum vor altii sa o faca, in viitor pe bani mai multi, ca o afacere.
Salvarea de vieti omenesti poate, dar nu trebuie sa devina un business. Spun asta deoarece sistemul a fost aplicat de PDL si ai lui lideri in mai toate domeniile. Mai tot sistemul medical din tara este supt de oamenii de partid care vand cartofi, spala cearsafuri, aprovizioneaza cu medicamente sau indosariaza hartii pe banii asiguratilor.
De ce nu ar face asta si cu serviciul de salvare?

Sunt uimit cat de arogant, nesabuit si tamp poate fi presedintele pedelistilor in momentul cand l-a atacat pe unul dintre cei mai indragiti oameni din tara. Multi dintre romani vor fi mai solidari cu un arab roman decat cu un presedinte roman. Asta e certitudine deja. Basescu si al lui PDL vor mai scadea in sondaje si din acest motiv.

Comments:

There are 1 comentarii for Salvarea de vieti omenesti poate, dar nu trebuie sa devina un business

Trimiteți un comentariu