"Sange si teroare la Montana"

Publicat de A.N. | Etichete: , , | Posted On luni, 2 noiembrie 2009 at 11/02/2009 08:10:00 p.m.






Am schimbat ambientul. Cam asa se poate spune despre ce am facut sambata trecuta. Am lasat padure sa se usuce si am mers la "un urban", in fostele cladiri de la Montana.
Alta treaba. Alta miscare, alta perspectiva, ca sa nu mai vorbim de "reflexie".
De cum am ajuns am dat nas in nas cu hotii care mai jupuiesc ultimele bare de fier care mai atarna din cladirile semidemolate. S-au speriat de noi, dar s-au intors repede la indeletnicirile pe care le aveau.
S-au facut echipele si am trecut la turul de recunoastere pe care l-a "efectuat in mod corespunzator", Mosh.
Apoi a inceput lupta. Ca de obicei, galbenii s-au prins mai repede de "fenta", iar Mosh si-a gasit locul imediat in spatiul imens.
Verzii, printre care ma "enumeram" si eu au fost zapaciti vreo trei meciuri, pana au inceput sa inchege ceva. Pana la urma chiar am inceput sa ne miscam natural, iar la final aveam aripi deja. Dar s-a incheiat ziua, ca altfel...
Opinia mea despre urban. E diferit in multe sensuri. Mai putina miscare, mai multe variante de a trage fara a fi vazut si posibilitati infinite de a face strategii. Daca mai adaugam faptul ca Montana este o capcana mare de tot, cu guri de canal cascate, tevi si pututi de lift neacoperite, iese o reteta perfecta pentru niste nebuni.

Comments:

There are 9 comentarii for "Sange si teroare la Montana"

Trimiteți un comentariu